Necpál, Toporc
És irhatnám még Manint is és persze Késmárkot. Csütörtök délután pattantunk lóra, hogy Toporcon részt vegyünk Irányi Dániel táblaavatóján, amit az evangélikus templom falán helyeztek el.
Az autót Szencen hagytuk a Csemadok üdülőjében, s átszálltunk Jenőhöz. Maninban szálltunk meg a hegyek között egy panzióban, itt is kosztoltunk. Nagyon kedves ukrán nő volt a szállásadónk, ne...
2022-07-03 16:45:58
Kirándultunk - Háromszázhatvanadik nap
Tegnap Pozsonyban voltunk, majd Mártikáékat látogattuk meg Éberhadon. Ott is ebédeltünk egy jó étteremben. Én maradtam a haluskinál. Jól csinálták. Visszafelé komppal jöttünk át Kesztölcnél....
2020-07-30 05:42:08
Haza kellene jönni (A b. vége)
Haza kellene jönni a Felvidékről. Felső Magyarországról, de ez csak földrajzi betájolás most.
Megnéztük még a második napon a Mednyánszky kastélyt Nagyőrön (ennek szlovák nevét nem írtam föl), s Késmárk evangélikus templomát. Fantasztikus. Eleink tudták, hogy mivel kedveskedjenek maguknak. Ebben a néhány városban annyi érték van, hogy a világ boldogabb felén annak mutogatásábó...
2008-09-27 05:54:15
Címkék: Irányi Dániel, Tegnap Pozsonyban, Felső Magyarországról, evangélikus templom, autót Szencen, hegyek között, második napon, néhány városban, világ boldogabb, magyarországról, kedveskedjenek, táblaavatóján, szállásadónk, mutogatásábó, kirándultunk, fantasztikus, kosztoltunk, átszálltunk, evangélikus, felvidékről, kesztölcnél, mednyánszky, mártikáékat, pozsonyban, visszafelé, üdülőjében, haluskinál, pattantunk, látogattuk, étteremben, ebédeltünk, helyeztek, megnéztük, templomát, éberhadon, csinálták, panzióban, szálltunk, földrajzi, betájolás, boldogabb, késmárkot, csütörtök, maninban, csemadok, maguknak, irhatnám, toporcon, maradtam, városban, nagyőrön, kastélyt, komppal, második, kellene, templom, voltunk, délután, késmárk, vegyünk, szlovák, jenőhöz, hagytuk, jöttünk, szencen, manint, tegnap, toporc, necpál, persze, között,